20 marca 2013

organizer na szydełka

Wymagały uporządkowania, a raczej zebrania w jedno miejsce i nie mam tu na myśli pudełka z akcesoriami. One musiały mieć coś, żeby właśnie w tym pudełku były w jednym miejscu.
Pomysł znaleziony gdzieś w sieci... i muszę przyznać, że całkowicie mi odpowiada.
Potrzebna jest mata bambusowa i guma odpowiedniej szerokości.

Matę przecięłam na pół, tyle wystarczy, żeby schować szydełka

Do brzegu przyszyłam gumkę i przeciągnęłam do końca, przyszyłam i dodałam wstążkę do wiązania całości. 


A tak prezentuje się z zawartością:

Niestety wiązenie na kokardkę, mimo że wydląda uroczo, jest nie praktyczne. Kokardkę zastąpiła więc guma, troszkę szersza od tej użytej wcześniej. Do gumy doszyłam kokardkę na stałe i ... też jest uroczo :)


Wersja pierwsza

Wersja druga - bardziej praktyczna

Z drugiej połowy maty powstało opakowanie identyczne, na druty KP.



1 komentarz: