06 lutego 2014

czapka z cekinami

...... niczym droga mleczna. Tak mi się skojarzyło, jak robiłam zdjęcia.
Cekiny są wrobione, tzn zanim zaczęłam dziergać nawlekłam na włóczkę cekiny (całkiem sporo, żeby nie zabrakło). No i dziergając, w określonych przeze mnie miejscach przesuwałam po jednym cekinie i tak do skutku. Wymyśliłam sobie taki szeroki, ukośny pas.
 Całkowitą liczbę oczek podzieliłam na 4 i w tej otrzymanej wartości wrobione zostały cekiny. Dodawałam każdy jeden w co drugim oczku i co drugim rzędzie, w każdym kolejnym przesuwając cekiny o jedno oczko - uzyskując skos.




Jestem bardzo zadowolona :)
Chciałam zrobić jeszcze jedną, ale zima chyba się kończy i zaistniała potrzeba troszkę lżejszej czapki.
Czapka więc będzie jeszcze jedna.


3 komentarze:

  1. Faktycznie Droga Mleczna.Fajne są takie wstawki z cekinami. Nie przytłaczają, a tylko dodają uroku. Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne żeby nie "przedawkować" :)

      Usuń
  2. Fajny efekt uzyskałaś :) Na pewno ładnie się prezentuje na głowie i przyciąga spojrzenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń