20 marca 2014

Torba i wyróżnienie

Rozkręcam się...
Nie wiem, czy idzie mi coraz lepiej (nie mnie to oceniać). Na pewno nabieram wprawy i czuję się coraz pewniej przy maszynie. Marzą mi się samodzielnie uszyte sukienki, ale jeszcze nie mam odwagi....
Na razie torba uszyta wedłóg tych wytycznych.
Wszystko jest wytłumaczone w taki sposób, że nawet amator da radę i nawet zacznie wierzyć w swoje umiejętności :) Żałuję tylko, że torba nie ma zapięcia. Ale za to idealnie nadaje się na plażę. Zmieści się spokojnie ręcznik (i to duży), książka, krem do opalania .... i jeszcze całkiem sporo innych rzeczy. Jest bardzo pojemna.



Ponieważ wciąż obawiam się strat na skutek nieudanych projektów, szyję z materiałów wygrzebanych w SH. Tu wykorzystałam zasłony kupione po 3zł za sztukę. Jeszcze sporo zostało więc, mogę myśleć nad następną pracą.

Chyba się rozkręcam.... a na pewno nakręcam!

----------------

 I jeszcze jedna sprawa. Wyróżnienie.
Zostałam wyróżniona przez Agatę. Jest mi bardzo miło, że komuś podoba się to co robię, jednak u mnie ten łańcuszek się urwie. Zaglądam w tak wiele miejsc w blogowym świecie, że ciężko jest mi wybrać kilka blogów tych "naj". Podziwiam prace wielu osób i dla mnie wszyscy, którzy tworzą te cuda zasługują na wyróżnienie!


 Pozdrawiam Karol INA



7 komentarzy:

  1. Torba jest świetna! I na pewno się rozkręcasz - im więcej się szyje tym większy apetyt na to i wprawa! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) O tak apetyt urusł znacznie!

      Usuń
  2. torba rewelacyjna powiedziałabym że uszyta przez profesjonalistkę;pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w niej kilka "ale".... Ale jestem już mądrzejsza i następnym razem będzie ich mniej dokadnie o tyle ile jest teraz!

      Usuń
  3. Właśnie zobaczyłam oczyma wyobraźni moją nową torbę na zakupy. Ja też jeszcze nie odważyłam się na szycie czegoś więcej niż proste formy choć maszyna do szycia stoi na stole cały czas. Tyle że to póki co tylko drobne przeróbki i prosta chałtura dodatkowo-zarobkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj śmiało! Fajnie się szyje a taka torba zawsze znajdzie zastosowanie :) Zastanawiam się nad inną wersją kolorystyczną, a może trzeba iść już o krok dalej i złapać za coś trudniejszego?

      Usuń
  4. Torba pierwsza klasa :) Bierz się za ciuszki - im szybciej zaczniesz, tym szybciej nabierzesz wprawy :D

    OdpowiedzUsuń