05 czerwca 2014

Beże i brązy

Zaszalałam!
Dwa razy nawlekałam koraliki... tak pomyliłam, że to było jedyne wyjście z sytuacji. Następnie dziergałam trzy dni, w każdej wolnej chwili i... mam. Bransoletka, a może bransoleta na 32 koraliki w rzędzie. Nadziana na metalową bazę o szerokości 3 cm.
Wzór wyszperany gdzieś w przestrzeni internetowej. Oryginalnie zamiast brązów były zielenie i wzór na 20 koralików w rzędzie. Przerobiłam na szerszą, a właściwie dodałam tylko koraliki na spód - wewnątrz nie ma wzoru, bo i po co ;)
Będzie jeszcze jedna taka szeroka... już jestem na finiszu :)

5 komentarzy:

  1. ślicznie wyszła i to w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Długo się na nią czaiłam, aż trafiłam na te kolory koralików i już wiedziałam, że to jest to!

      Usuń
  2. Szacun! Super bransoletka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zerknij proszę :)
    http://lolajoo.blogspot.com/2014/07/torba-pojedzie-do.html

    OdpowiedzUsuń