07 lipca 2014

Konkurencja w dziale XXL

Trafiłam w SH na ogromną sukienkę, w rozmiarze 50. Materiał przypomina bardzo cieniutki jeans.
Ponieważ wciąż nie bardzo wierzę w swoje możliwości krawieckie, pomyślałam że nie będzie szkoda jak się nie uda... Stracę najwyżej kilka zł.
Rozprułam , przygotowałam wykrój sukienki i... zabrakło kawałek na przód (przy rękawach) i na długości wyszła jakoś tak mało przyzwoicie ;)
Dodałam czarne wstawki z materiału znalezionego w szafie (chyba powinnam dołączyć do akcji Liliany z Zapomnianej Pracowni, bo w szafie robi się ciasno...) i cała sukienka prezentuje się tak:




Z czarnego materiału zrobiłam też odszycie dekoltu i dodałam kieszenie, których nie ma w oryginale.
Generalne jestem zadowolona. Sukienkę noszę, a to najważniejsze.
No i spodobała się Siostrze, więc będzie nr 2. Tylko wersja mniej przyzwoita :)..... Młoda jest to woli krótsze sukienki :)

Pozdrawiam Karol INA




16 komentarzy:

  1. Super - a te wstawki nadają jej charakteru. Nie za ciasna, nie za luźna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  2. świetna, też bym taką nosiła. Bardzo dobrze, że zabrakło Ci materiału ;) Ciemne wstawki dają to 'coś'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chyba fakrycznie bez tych dodatków byłoby nudno ;)

      Usuń
  3. Wspaniała:-) To się nazywa mieć talent. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a talent to dopiero w sobie odkrywam, mam nadzieję :)

      Usuń
  4. rewelacja !!!!! zakochałam się krój jak dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna i fajnie się nosi! Szczerze polecam:)

      Usuń
  5. Rewelacyjna i to że miałaś braki na dobre jej wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że dobrze się stało ;)

      Usuń
  6. Zgadzam się z całą resztą, czarne wstawki dodają sukience takiego "pieprzyka"! I w ogóle nie poznać, że ta "przed" to ta sama, co "po". Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) nie spodziewałam się tulu pochwał ;)

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem tej przeróbki! Super efekt.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna! Zdecydowanie zyskała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo, wyszło bardzo elegancko i pewnie wygodna jest

    OdpowiedzUsuń