29 sierpnia 2014

Dmuchawce, latawce, wiatr....



Nie ma co za dużo pisać.
Materiał ten sam co na sukienkę dla Siostry. Wykrój też ten sam.
Dodałam jednak rękawki 3/4. Na obecną pogodę i jeszcze na początek jesieni przyda się o wiele bardziej niż model bez rękawków.
Zwęziłam troszkę w okolicach talii.
Mój model jest też dłuższy od poprzedniego o jakieś 10cm...., po 1cm na każdy rok różnicy wieku między mną a Siostrą ;) .......młoda niech nosi krótkie, ja wolę już ciut dłuższe.
Dmuchawce to dzieło dziadka Oliwki, o której pisałam w poprzednim poście.
 Taka współpraca :)
 Dużo potrafią moje ręce, chętnie poznaję i doskonalę nowe techniki, jednak malować, rysować itp. to ja nie będę. A szkoda... Mam problem z narysowaniem linii prostej, więc o bardziej skomplikowanych dziełach mowy nie ma. Ja tylko poprawiłam farbkami do tkanin to co zostało naszkicowane.

Bardzo dziękuję, za tyle miłych słów pod ostatnimi postami!
Napędzacie mnie do działania :)


Pozdrawiam Karol INA

22 komentarze:

  1. Piękna sukienka. Prosta ale strojna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina! ja jestem zachwycona obydwoma sukienkami! Jedne z orygynalniejszych projektów pokazane w blogosferze od dawna! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a to jest najmilszy komentarz jaki dostałam od kiedy istnieję w blogosferze! :)

      Usuń
  3. jak to rysować nie będziesz- a te dwie świetne sukienki to kto malował?
    obie są rewelacyjne i bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja, ale jaskółki są od szablonu, a dmuchawce miałam naszkicowane :)

      Usuń
  4. Cudne ... kocham dmuchawce :-) są takie lekkie :-) jak twoja sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna , prosta sukienka, ale te dmuchawce nadają jej zupełnie inny wymiar. To już nie jest zwykła sukienka. Świetny pomysł , bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie było założenie - miała być prosta, ale mieć to coś :)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten cykl! Jak pory roku od wiosennych jaskółek po letnie dmuchawce, będzie jesień i zima? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam, żeby zrobić cykl w powiązaniu z porami roku. Ale warto się zastanowić :)

      Usuń
  7. Sukienka jest super. Dmuchawce są jej fantastycznym dopełnieniem. Macie talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/14/2014

    Śliczna sukienka, masz talent!
    Zachęciłaś mnie do działania :-).
    ~Szffagierka~

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama to namalowałaś?? Wow nie mogę uwierzyć wygląda pięknie i sukienka i grafika (malunek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  10. Prosty krój i fajny element dekoracyjny to droga do sukcesu. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o tak w prostocie siła! :)

      Usuń
  11. Fajna, prosta, a jednocześnie ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Najbardziej lubię właśnie proste rzeczy, takie też łatwiej uszyć, a ja wciąż muszę się dużo nauczyć :)

      Usuń
  12. Przepiękna ta sukienka!A dmuchawce przyciągające uwagę.Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To zdecydowanie jeden z lepszych moich uszytków :)

      Usuń