25 sierpnia 2014

Zestaw plażowiczki .... na koniec lata

Z prezentem dla Mamy zawsze jest jakiś problem...
Mama się nie maluje - więc kosmetyki odpadają.
Mama nie ma klasycznej figury w rozmiarze 36-38 - więc kupno fajnego ciuszka odpada (o ile prezent ma być niespodzianką).
Prezent ma być dla Mamy, a nie dla domu, więc prezenty w stylu wazon czy świecznik odpadają. 
I tak główkowałam jak przy każdej okazji, kiedy należy przyjść z prezentem ... i wymyśliłam torbę na plażę. Wykrój sprawdzony więc szybko poszło.
Szyłam już taką torbę dla siebie. Sprawdziła się więc Mama dostała drugą wersję.


Ponieważ znam moją Mamę tak dobrze, że wiem na 1000%, że na plażę zabierze ze sobą jakąś robótkę (choćby namniejszą) powstał jeszcze woreczek robótkowy.



Pozostaje tylko trzymać kciuki za dobrą pogodą na czas wypoczynku Rodziców.

.....
Wciąż mam w planach takie woreczki na moje robótki... i chyba już pora plany wprowadzić w życie!




12 komentarzy:

  1. Idealny pomysł na prezent dla mamy :). Zdecydowanie ręcznie robione prezenty cieszą się większą radością niż kupne. Woreczek robótkowy jest taką wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Choć czasem zastanawiam się czy nie przeginam z tymi prezentami "hand made" :)

      Usuń
  2. Świetna torba, a pomysł z woreczkiem rewelacyjny. Mama będzie zachwycona:-) Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent już u Mamy. Jak można było się spodziewać - torba się podobała, ale to woreczek wywołał większy uśmiech :) Prezent trafiony :)

      Usuń
  3. Prezent super i dzięki temu woreczkowi na robótkę jeszcze bardziej spersonalizowany. Na pewno mama bardzo się cieszy

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam :) Mama zadowolona!

      Usuń
  4. świetny pomysł! tym bardziej na krótko przed urlopem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Komplet powstał w ostatniej chwili, ale ja tak już mam :)

      Usuń
  5. Ale Mama ma wspaniałą córkę :) świetnie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torba, mam musiała być bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń