01 listopada 2014

12 czapek

Dołączyłam dziś do wyzwania 12 czapek w jeden rok.
Sprytnie pomyślane. Nieduże projekty, które nie będą kolidowały z innymi - większymi.
Fajne wyzwanie ponieważ:
  • bardzo lubię czapki
  • nie mam ich za wiele, a to dobra okazja, żeby to zmienić :)
  • mam takie chwile w ciągu dnia, kiedy mogę zająć ręce jakąś robótką, ale to koniecznie musi być coś małego, co łatwo schowa się w torbie. Do tej pory były to sznury koralikowe, nawleczone, przerobione w różnym stopniu - ukryte w kosmetyczce :) teraz to będą czapki! 
  • no i myślę, że na 12-tu się nie skończy :)


3 komentarze:

  1. Powodzenia! Zrobienie czapki na drutach lub szydełku było dla mnie zawsze niemożliwe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) moje pierwsze czapki to był dramat :) zawsze coś było nie tak, aż się dziwię, że próbowałam dalej ;) wciąż daleko im do ideału, ale może teraz dopracuję technikę :)

      Usuń
  2. To nic tylko życzyć Ci powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń