03 listopada 2014

Otulamy się :)


Dwa kominy z resztek dzianin wygrzebanych z szafy :)

I tu jak na dłoni widać jakie jesteśmy. My - to znaczy moja Siostra i ja. Ten pierwszy jest dla Młodej - postrzelonego, żywiołowego świrusa, a drugi dla mnie....ja już nie jestem świrusem :)

Wymiary kominów - komuś może się przyda - długość 140 cm, szerokość 40 cm.
W zasadzie to są ok. Ale do zimowej kurtki muszę pomyśleć nad nowym, troszkę krótszym, żeby bardziej przyleał przy szyi, bo ja zmarźluch jestem okropny :)

9 komentarzy:

  1. świetne kominy! bardzo lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie widać różnicę, ale nadal to siostry :) Fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i resztki z szafy uwolnione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, super! Już wiem, co sobie uszyję w weekend:) Dawałaś coś wewnątrz czy tylko dzianina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komin to dwie warstwy dzianiny. Wystarczające na jesień. Jednak wersję zimową uszyję z dzianiny i polaru :) będzie ciepło :)

      Usuń
  5. Świetne kominy : ) Od dawna mi się taki marzy,więc dzięki,że podałaś wymiary to nie będę musiała celować,tylko po prostu sobie siądę i sobie uszyję : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj i pochwal się swoją wersją :)

      Usuń
  6. Świetne :) Ja uszyłam sobie taki z dresówki, jednej warstwy. Na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc powoli kolej na wersję zimową :)

      Usuń