17 stycznia 2015

Kubuś P

Z obawy przed tym, żeby nie zostać nałogowym zbieraczem, raz na jakiś czas robię przegląd pudelek z moimi skarbami. Wtedy zazwyczaj kilka rzeczy zmienia właściciela. Tak było i tym razem.
Kilka haftów z Kubusiem Puchatkiem. Wyszyte w szkole średniej (boszzzzz dawno to było...). To miał być kalendarz dla moich dzieci (tak na zaś) :) Na każdy miesiąc inny Kubuś, w innej scenerii.
..... i jak to ze mną bywało i czasem jeszcze bywa powstał taki mój UFOk. Wyszyłam 6 z 12 obrazków i... zostawiłam. Schematy pewnie zostały w domu u rodziców, a Kubusie leżały u mnie w pudle.
No i skoro nie doczekały się wykorzystania u mnie to oddałam je pewnej małej Dziewczynce. Ona pewnie jeszcze niewiele rozumie, ale jej rodzicom się podobały. Oprawione już wiszą w jej pokoju :)

No to teraz kolej na Kubusie :)



7 komentarzy:

  1. ooooo słodziaki, że hej!!! muszą wyglądać prześlicznie w ramkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie odkopać po jakimś czasie takie skarby!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaki... kalendarz z Kubusiem byłby świetny :) z resztą kolekcja 6 oprawionych obrazków to też super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa odkryć swoje robótki ze szkoły średniej - Kubusie są super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubuś jak najbardziej podobny do Kubusia właśnie : ). Kurcze,zazdroszczę Ci tego pudła z Twoimi robótkami...Po mnie z tamtych czasów to pozostały chyba jedynie rysunki ; ). Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że chyba się zakochałam w Twoich Kubusiach!!!! Szkoda, że schematów nie masz..... Po prostu podziwiam! / Kubusie też ;)

    OdpowiedzUsuń