14 stycznia 2015

Pierwsze "nowe"


Jak już pisałam mam zamiar - najprościej mówiąc - rozwijać się :)
Na pierwszy ogień ścieg koralikowy peyote. Plotłam pierwszy raz ... i nie zachwycił mnie.  Nie obyło się bez utrudnień - poplątana żyłka przez cały czas tworzenia, prócie bo coś nie tak i... szerokość nie pasuje, ale zaparłam się i skończyłam.
Zrobiłam komplety dla Mamy i Siostry. Ponieważ to miała być niespodzianka, zobaczyły dopiero gotowe komplety.... i się poddałam.... Młoda ma taką drobniutką rękę, że jej bransoletka jest za duża, a mama swojej nie włożyła.... i tyle było mojej radości z niespodzianki. Dobrze, że chociaż trafiłam z rozmiarami pierścionków :)
Bazy do kompletu dla mnie leżą i czekają na swoją kolej. Trochę zniechęcona chyba nie prędko je zrbię.
Ale nie ma tego złego... nauczyłam się w końcu czegoś nowego prawda? :)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne! szkoda, że bransoletki nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może wymyślę jakieś inne drobiazgi dla moich "dziewczyn" a te nietrafione przygarnę ja :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne te komplety i szkoda, że bransoletki nie pasują, ale tak jak mówisz, masz nowe doświadczenia:)
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak na to patrzę - nowe doświadczenia :) Choć ostatnio coraz częściej mi się zdarza jakiś "niewypał"...

      Usuń
  3. Przepiękne są,szczególnie ta w błękitach : ). Tak to już jest z tymi bransoletkami,że nie zawsze pasują na nasze gałązki ; ), ale mogą służyć jako ozdoba i też będzie fajnie : ). Podziwiam Cię za to,że się nie poddałaś już przy pierwszej-szacun : ))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta w blękitach oczywiście dla Siostry - wszystko co niebieskie jest dla niej :)

      Usuń
  4. ooo :( Szkoda wielka! Bo są śliczne! A na ciebie są chociaż dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja będzie pasowała :) szkoda, że nie można kupić tych baz w różnych rozmiarach...

      Usuń
    2. Anonimowy1/21/2015

      Można :)
      zobacz na stronie: http://www.swiatkoralikow.pl/index.php?cPath=774_776
      Dla mnie standardowe (65) były za duże - 60 są idealne :)
      Dla przyjaciółki zamówiłam 70 i jest dobrze :)
      Spróbuj zamówić - u siostry trochę spruć, a u mamy dorobić trochę :)
      Szkoda, żeby się marnowały :)

      Usuń
  5. Mi bardziej do gustu przypadła fioletowa :) Super, że po pierwszej się nie poddałaś i zrobiłaś jeszcze drugą.
    Swoją drogą fajny pomysł na postanowienie noworoczne! :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) to postanowienie wyszło tak jakoś bez planowania :) ale myślę, że warto próbować nowych rzeczy i się nie ograniczać :) Miałam jeszcze jedno postanowienie, ale już poległam.... słaba jestem :)

      Usuń